Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

1. Produkty będące w ofercie centrumkulturystyki.pl  są fabrycznie nowe. Centrumkulturystyki.pl odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. W przypadku produktów objętych gwarancją, sposób realizacji gwarancji załączony jest do produktu.

2. Centrumkulturystyki.pl  zobowiązuje się do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w przypadku gdy dany produkt posiadał wadę techniczną, oraz w przypadku wady powstałej w wyniku dostawy.

3. Reklamowany produkt należy wysłać na adres sklepu centrumkulturystyki.pl
adres sklepu centrumkulturystyki.pl

4. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym terminie centrumkulturystyki.pl  ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – centrumkulturystyki.pl  według wyboru Klienta naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy albo zwróci należność (w tym koszty dostawy) za reklamowany produkt w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Zwrot należności nastąpi na konto wskazane przez Klienta.

6. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji powstały z tego tytułu spór może zostać rozstrzygnięty w drodze mediacji prowadzonej przez osobę legitymująca się uprawnieniami mediatora, wskazanego przez Klienta.

Procedura zwrotu towaru

  • Zgłoszona wada lub niezgodność towaru podlega weryfikacji przez sklep centrumkulturystyki.pl, który stwierdzi czy wada lub niezgodność towaru istniała w chwili jego wydania.
  • Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym, wskazane jest wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Po przesłaniu prawidłowo wypełnionego formularza, Klient otrzyma wiadomość mailową.
  • Jeśli dane znajdujące się na etykiecie będą się różniły od podanych w zgłoszeniu reklamacyjnym należy pilnie skontaktować się z obsługą sklepu centrumkulturystyki.pl, i wstrzymać z wysłaniem.
  • Towar powinien zostać przysłany kompletny. Do towaru należy dołączyć szczegółowy opis występujących wad lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Do paczki ze zwracanym towarem należy także dołączyć dokument zakupu.

Pobierz formularz reklamacyjny

centrumkulturystyki.pl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania przesyłek wysyłanych za pobraniem lub na koszt sklepu.

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE
Platforma ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów) - http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Przejdź do strony głównej
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz wyświetlania, personalizacji i mierzenia skuteczności reklam w ramach zewnętrznych sieci reklamowych, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu